On Tue, Jul 30, 2002 at 06:34:02PM +0200, Bartosz Chachuła wrote:

Na marginesie: odpowiadaj POD cytatem.

> dzieki, musze sprawdzic tylko czy w 2.4 jest juz obsluga mojego uzadzenia do
> miuziku, jednak nadal pozostaje problem dlaczego nie wykrywa geforce (w
> dmesg widac) i screen mi nie dziala w x'ach wiec sie one nie odpalaja ;(

Do 2.4.* można dorzucić moduły ALSY (ja cały czas tak mam), więc Twoja karta
powinna zadziałać.

> dzieki za pomoc, poczte sprawdze jutro dopiero gdyz wyjezdzam wlasnie, jak
> bys mogl tylko przesledzic moje logi co wyslalem ebde wdzieczny

Sprawdź parametry monitora HSync i VRefresh i dane karty graficznej.
Uruchom `xf86config' i wprowadzaj po kolei dane.

--
| Bartosz Wierucki --- [EMAIL PROTECTED] --- Debian GNU/Linux User |

Odpowiedź listem elektroniczym