2010/8/11 Omer Zak <w...@zak.co.il>

> On Tue, 2010-08-10 at 09:44 +0300, Ram on Agmon wrote:
>  <עומר אני מתחזק לבד שרת עם 14 דומיינים וחמישה משתמשים.
>
> מה מחזיק אותך בתפקיד זה ומה מבטיח שתתן לו תשומת לב אם תהיה תחרות על זמנך
> בין השרת וילד רעב כשהאמא שלו (אשתך) חולה ולא יכולה לטפל בו באותו רגע?
> (למי שלא מבין, התשובה לשאלה רטורית זו היא: משכורת.)

עומר, אם המקור רק תנסה לשלם לי את מה שמגיע לפי שעה, היא תפשוט את הרגל לפני
שהילד הרעב שלי יוכל לשבוע. שכחת את התסריט שרודפים אחרי גם 5 איכרים
אוקראיינים עם קילשונים ולפידים בזמן שאשתי אוחזת במושכות העגלה ומסוק קוברה
פולני יורה עלינו. בחייאת. אפשר לחשוב על כמה עבודה מדובר. כולה שרת.

>  < ההסתיגות שהלאת לא רלוונטית לסוג השרות המוצע. ושוב לא פניתי כדי שאנשים
>  <יתנגדו (צפוי, מלבב ומשעשע ככול שיהיה) אלא כדי לדעת האם יש כאן מספיק
>  <אנשים שהשירות קורץ להם.
>
> אני משלם דמי חבר ומצפה שהעמותה תנהל בצורה תקינה את הכספים מדמי החבר.
> לכן מאוד לא מוצא חן בעיניי שהפניה לא היתה כדי לאפשר לאנשים להביא
> התנגדויות מנומקות.

באמת נורא מטריד. אפילו מזעזע. תרוץ לוועד ותשנה.

> מובן שאם היית שואל את החברים והידידים האם הם רוצים מתנה כספית מהכספים של
> העמותה היו גם כן הרבה קופצים על מציאה זו (כמובן בהנחה שהעו"ד המופלא של
> העמותה היה מוצא דרך חוקית להעביר כספים מהעמותה לחברים).

מליונים רבים עוברים מהעמותה כל הזמן למתרות נסתרות. רק אתמול רכשנו כליה עבור
אימו של חבר עמותה עלום שם. והעיקר, יש לנו עו"ד מושחת לכאורה שמכשיר את הכל.
אני מציע לך להגיד את הדברים באופן ברור יותר, כך שהוא יוכל לקרוע לך את התחת
בתביעת דיבה. תלמד קצת על מה אתה מדבר לפני שאתה פולט כאלו דברים. זה לא מוציא
אותך מי יודע מה.

רם און.