עומר, השרת שאני מתחזק עמד ב-300,000 היטים ביום<http://blog.k1789.org/?p=1007>.
וזה לא שאני עושה משהו חריג. זו מכונה קטונה ודי עלובה ב- 60 ש"ח לחודש. והיא
מחזיקה כיום 14 דומיניים, איזה 20 אתרים, ולפחות 5 אנשים שותפים לה.

אני מתנדב לעשות, כי זה התפקיד שלי ואני מאמין שזה יעזור לעמותה.

אנחנו שוברים את הראש כבר הרבה זמן כיצד לתת ערך מוסף לחברי העמותה. חשבנו על
ממש שירותי vps אבל זה באמת כאב ראש לא קטן. יש הרבה שרתים שיתופיים שעובדים
בצורה כזו (קורקי.נט הוא הידוע לי, אבל הוא לא היחיד).

אנחנו עמותה העוסקת בתוכנה חופשית, והמינימום זה לתת לידידי העמותה פלטפורמה
לעבוד איתה. אני גם משער שיש די הרבה אנשים שישמחו להתנסות בניהול של אתר שכזה.
יהיה יותר מדי עומס? נקטין את היקף האנשים המורשים עד שעוד אנשים יבואו לעזור.
בסופו של דבר, ניהול זה לא כזה דבר מסובך.

רם און.