צוואר הבקבוק באיכות השירות הניתן היא כמות הזכרון המוקצת. כמות הזכרון שאמזון
נותנים היא הטובה ביותר יחסית למחיר. שטח האחסון הוא בונבון נוסף ומשמעותי גם הוא.
החבילות ליננוד קטנות כמשדובר על כמות רצינית של משתמשים.

הקטע של מנהל תשתיות נשמע כמו מהתלה. אם העמותה לא תמצא מכל חבריה מישהו שיכול
להרים את זה (אני כבר אמרתי שאעשה, לא רק אברבר) אז באמת אפשר לסגור את הבאסטה.

רם און.