עומר, אני כבר 3 שנים מלא תלונות על העמותה וחבריה. מצד אחד, זה לא מפריע לי
להמשיך לתפקד, מצד שני, זה לא כל כך מזיז לחברי העמותה. כך שאני לא מבין מדוע
דווקא עכשיו הסוגיה הזו עולה.

אני מתחזק כרגע את השרת של הויקי ואת השרת שלי. נראה לי שאתה דואג יותר מדי.
שזה באמת נוגע לי ללב וממש חמוד מצידך, אבל כדאי שתמצא לך מישהו שיזרום איתך
בדאגות. בנתיים, תן לי קצת קרדיט שאני יודע מה אני עושה.

לגבי איש תשתיות בתשלום, הרשה לי לגהק ולשהק. מכל התפקידים בעמותה (מנהלים,
יחסי ציבור, מזכירות, עו"ד, ועדת ביקורת, איש כספים) דווקא לאיש תשתיות חשקה
נפשך לשלם? וואלה. נסתרות דרכיך הו עומר.

רם און.