אלי,

On Monday 16 February 2015 10:20:10 E L wrote:
> למה שמישהו יטרח לתרום לעמותה שבאופן מוצהר לא רוצה לעשות כלום חוץ מלשמש
> כצינור?

כרגע זה לא „לא רוצה”. זה „לא מסוגלת”.

> הוועד צריך להיות מנהיג ומלהיב, ואנחנו נותרנו רק עם אנשים אפורים ומשעממים.

תודה, גם אני אוהב אותך :)

> תעבירו את ההצעה של נדב ככה שלא נצטרך לבוא לתל-אביב כל הזמן ואני חושב שהרבה
> אנשים ישמחו להתנדב.

תעביר אותה אתה.  אני לא סרקסטי, תוקפני או צוחק. תעיר  את הפתיל „OpenPGP בדיקת
הרשת” שהיה כאן בנובמבר ודצמבר, או תגיע בדרך אחרת לפתרון טכנולוגי ישים; תביא
הצעה מסודרת לאספה -- בשביל זה תצטרך כנראה להגיע „לתל אביב”, אבל אם היא תתקבל,
רק פעם אחת. ותשקול לרוץ לועד, כדי שתהיה עמותה.

מי שיכול לעשות דברים כאלה הוא כל חברי העמותה. גם הועד, אבל בהחלט לא רק, ולועד,
עדיין, יש גם דברים אחרים לעשות.

שי.