On Mon, Feb 16, 2015 at 11:45:22AM +0200, Tomer Cohen wrote:
> למיטב זכרוני היו לאחרונה מפגשים גם בחיפה ועדיין הציבור לא הגיע בהמוניו. אם
> מרחק הוא הבעיה, אני מציע שלפני כל אסיפה יבוצע מעין סקר לא מחייב שיאפשר
> לחזות את כמות המשתתפים ואת המיקום המועדף; אני לא חושב שזה נכון לקיים את כל
> האסיפות רק איפה שמתגורר הוועד או רק איפה שהציבור מעדיף, אבל אפשר וראוי
> להתחשב בכל הגורמים.

המיקום המועדף זו סתם עוד סיבה לריב. כל מקום באזור תחנת רכבת בתל אביב
יהיה מספיק נוח לחלק מספיק גדול. בהנחה שבאמת רוצים לבוא.

האספה האחרונה הייתה בבית קפה בקניון עזריאלי. נדמה לי שהגיעו בסוף שבעה
אנשים - קצת מעל המצופה.

אני מתכוון להגיע לאספה הבאה.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is