זה נקרא סעיף 46א׳. המשמעות המדוייקת, למיטב הבנתי, היא שהתרומה מוכרת כהוצאה
לצרכי מס – ולכן, מבחינת התורם, יורדת מה„ברוטו” ולא מה„נטו” (בין אם התורם הוא
תאגיד או אדם פרטי).

עד כמה שידוע לי, לסדנא לידע ציבורי יש אישור כזה, אולי גם לויקימדיה. התנאים
המוקדמים הם משהו כמו אישור מנהל תקין לשלוש השנים שלפני הבקשה, אבל האישור בפועל
צריך לעבור דרך פוליטיקאים (ועדת הכספים ושר האוצר) ולכן הוא קצת שרירותי ובלתי־
צפוי.

שי.