האסיפות השנתיות הן בירוקרטיה בעיקר, ואני לא ממש מודאג מכמות הנוכחים הפיזית.
בהחלט צריך לפרסם את הדוח להערות מראש (מה שלא נעשה גם בתקופתי) ולאפשר
לאנשים לשלוח כתבי הצבעה למי שבאמת חשוב לו להשתתף.

בנושא דמי החבר (או הידיד) - מניסיוי זה בעיקר תלוי אם שולחים לאנשים תזכורת.
עד היום אוגוסט פינגווין היה תזכורת משמעותית, אבל גם בלי הכנס צריך פשוט
להוציא מייל לאנשים שהסתיימה החברות ומבקשים לחדש. זה עבד לי כמה שנים
באופן טוב מול רוב החברים (בעיקר אלה עם מועדי חידוש שאינם בסביבות הכנס).

קפלן