למיטב זכרוני היו לאחרונה מפגשים גם בחיפה ועדיין הציבור לא הגיע בהמוניו. אם
מרחק הוא הבעיה, אני מציע שלפני כל אסיפה יבוצע מעין סקר לא מחייב שיאפשר
לחזות את כמות המשתתפים ואת המיקום המועדף; אני לא חושב שזה נכון לקיים את כל
האסיפות רק איפה שמתגורר הוועד או רק איפה שהציבור מעדיף, אבל אפשר וראוי
להתחשב בכל הגורמים.
‏
‏--
Tomer Cohen