Niin ja näissä radioissa lie sama juttu kuin autoissa.
Jos on varaa, toki Ferrarilla saa nopeasti ennätyksiä ja hyviä tuloksia jos
on taitoa ajaa moista peliä.
Mersulla on mukava ajella, jos on varaa moiseen, ja silläkin pääseee lujaa.
Lada kuitenkin hinnastaan huolimatta toimitti sen minkä auton kuuluukin,
eli kulki eteenpäin ja perille silläkin päästiin. =)
Kesäautot oma lukunsa... ;D