Toki näiden DX- käyttöön käytettävien aparaattien hankinta on
varallisuuskysymys mutta myös valintakysymys.
Toisellakin tavalla.

Joskus minulla oli pikkuisen enemmälti varaa ennen kuin vouti iski.
Enpä ostanutkaan niillä rahoilla NRD- toosaa vaikka olisin saanut.
Hupelsin ne vielä vanhempaan harrastukseeni eli linnut, jo olen harrastanut
vuodesta 1965.
Ostinpa saksalaisen Leica- kaukoputken kera jalustan ja videopään,... =)
Sinne meni rahat... ;)

t. MNi