Bai Amatiño, zoritxarrez, errezena kasu askotan kontserbadoria izatia
dok (gure artian aukera normal bakarra izateraiño), ni neu naizen
moduan. Baiña azaltzia nahi nebana zera dok, erabakixak hartu bihar
diranian, pentsatu barik goittik behera etortzen jakuzen aukerak ikusten
dittugula bakarrik, eta behetik gora funtzionatzen hasi edo ikasi bihar
dogula lehenbailen.

Ez jatak iñungo ausardiarik iruditzen Electra Norten alta emotia,
posible badok. Bertan alta emoteko apuntauta nagok. Orain ezin juat,
obra kontratua eta beste kontu batzuk dakarazelako Iberdrolakin. Baiña
energetikoki independiente izan arte, nahixago neukek fakturia ENri
ordaintzia.

Ondo izan,

Asier Arregi

Amatiño(e)k dio: