> Ni egunen baten ezkonduko banaiz "arrazoi komertzialak medio" izango da.
> Zeronek aipatzen ditxuzun  "alargun-pentsioa, heredentzia eskubideak..."
> etabar kontuan eukitzeko morokuak iruditzen jataz.

Bai, nere inguruko jendeak, urteetan ezkondu gabe bizi ondoren,
horregatik doa juzgadora paperak betetzera, azken boladan,
alargun-pentsio barik geratzeko beldur gara :-)

Ezkondu direla enteratzen garenean, hurrengo afarian edo, bronka
botatzen diegu farratxoren bat ez antolatzeagatik. Baina alperrik,
justu-justu gin-tonic edo txanpan boteila bat ateratzen dugu.

Nere ingurukoek diotenaren arabera, Garik zioenaren kontra badirudi
momentuz ezkonduta egoteak abantailak dituela.

Baina ez pentsa asuntuak soluzio erreza duenik, kuadrilako azken
afarietan gai honek %10 bat edo eramaten du jada, beste %90a futbolak
eta ejem .

eneko