Kaixo:

Hori horrela zen, Elorza, baina aldatu egin dute. Oker ez banago,
duela bi urtetik hona kontutan hartzen duten egoera abenduaren 31koa
da. Berdin du, beraz, urtean zehar ezkontzen edo dibortziatzen zaren.
Ezkontzearena ziur naiz horrela dela. Zalantzak ditut dibortzioarekin.

Iturri

--
http://www.eibar.org/blogak/iturri

http://www.javierortiz.net/voz/iturri