Bai, bukato omen da txoilo hori Elenak ondo azaldu zeban moruan baña
kasualidadia atzo EZ-EZKONTZEKO beste bentaja batekin eiñ neban  tope.
Errenta aitorpena eitxeko baldintzetaz berbetan... itxuria..., ezkondu
barik gaozenez, umia euki izana bixok desgrabatzen dou 100%.
Ezin dot konfirmau baña uste dot holan dala. Beraz, pekatuan bisitziaren
beste abantaila bat izan leike ;)))

zaloa