  From: Gari Araolaza
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Thursday, September 11, 2008 6:16 PM
  Subject: [eibar] Ekain, azkenean!

  Sorpresa eta poza ikaragarria hartu dut gaur, hau ikustean:

  Gaur ireki dute Ekainberri, eta bihartik egongo da zabalik jendearentzat
  http://www.berria.info/edizioa_ikusi.php?id=29204

  Proiektuak luzaroan izan duen martxarekin, ez nuke esango hain azkar
inauguratu behar zenik. Arraroa abisurik eta politikaririk gabe (edo behintzat
ez naiz enteratu) horrela irekitzea, ez?

  Deep throat-ik ez dugu hemen inguruan, zer gertatu den azaltzeko?

  Gari

  __________ Información de NOD32, revisión 3436 (20080911) __________

  http://www.nod32.com