Asierrek:

<higuinduta nago holako ekintza sasi-berdinzaleekin, eta emakumezkuen
komentarixo ustezko moderno eta aurreartuekin.

Benetan diñotsuet: inguruko emakumezkuen motxilak begiratzen dittut, eta
ez jata iruditzen gizonezkuenak baino astunaguak diranik.

Sentitzen dut higuindu bazaitut. Komentarixuak ez zeban moderno eta aurreratua izan nahi, errealitate baten konstatazioa baino.

Nire gizonaren motxilak neureak bezain beste pisu dauka, eta txandaka ere egiten dugu motxila eramateko, inolako arazorik barik.

Baina ez berak, ez nik ezin dugu Ibarretxeren agenda bete hori mantendu, eta benetan beti izan mirestu ditut, karga eta guzti, agenda betea duten profesional horiek.

Eta bale, komentario gehiago ez.

Elena