  From: "Amatiño"
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Wednesday, September 17, 2008 11:56 AM
  Subject: Re: [eibar] Ekain, azkenean!

  1. Nik jakin... neria jakixat. 1999ko karta oso bat be hona ekarri juat. Zer
gehixago esan najeikek?
  2. Nik ez jakixat, bape gero, Leirek salatutako kromo-aldaketiaz. Eta
horregaittik galdetu egin juat.
  3. Halandabe, nik dakittenez, ez zan bape liskarrik izan Deban eta Zestuan
artian. Debegesak (edo bere teknikoren batek) proiektu bat jeukan eta ez juan
lortu.
  4. Ez daok zer barkatu.
  5. Leire missing.

  Amatiño