Josuk dio:
Ez nago ados. Ez dot aurkitu erreferentzia, baina behin Leirek bota
zeban zerrenda honetara, ez dabela balio esatia "Hau lehendakari moduan
esaten dot", "beste hau aita bezela esaten dot". Pertsonia, bardiƱa
dala.

Terrorista bat terrorista da, pistola eskuan ala umea besotan. Moral
doblearekin jokatzen duela terroristak? Bale. Hemen ikusten da moral
doble horren beste isla bat:
http://gipuzkoatik.blogspot.com/2008/12/eta-le-propone-pagar-una-cuota-a
nual-de.html

Nire zalantza da balore etiko hain eskasa duenak zein balore
transmitituko ote dion bere seme-alabari. Pentsatu seme-alabak borroka
egiten duela beste ume batekin, ta aita-amak esaten dio hori ez dagoela
ondo, eta umeak erantzun "sentitzen dut egin diodan mina baina daukagun
gatazkaren ondorioa baino ez da".

Nik:
Aurrez barkamena eskatu nian hemen gai honetaz idaztearren,
moral doblearena Inkongruentzia itzekin neronek ere argitzen dot, beraz
ados gaude.
Ze balore transmitituko dion ba zalantzak neu ere baditut, baite ere
aurreko idatzian umeak antzemango dizkiola esan nuen, eta behar bada
bere umeak astindu dezakio kontzientzia beste modu batean pentsatezn
badu, ze umeak argi eta garbi adieraziko dio. Hemen ere ez gaude hain
urrun.
Terrorista terrorista da une oro bai, baino UMEA SEKULAN EZ, eta nik
fondo fondoan umearekiko ikuspegitik ari nintzen, horregatik gurasoa
beti guztien gainetik, eta horregatik ia guk gure baloreak baino
obeagoakin ezitzen ditugun gure semealabak, eta hire teoria onartuz egin
dira intentoak munduan zehar umeak horrelako jendei kentzen, hire
teoriarekin logikoa litzateke. Esan nuen gai sakona dela, etika asko
egon leike barne, nik ez dut eztabaida honekin jarraitzeko asmorik,
geratu zaizkit barnean beste irizpide batzu, bainan nik amaitutzat
emango dot gai hontaz Umeari begirada  bota ondoren. Hemen gaude
elkarrengandik urrun .

Josu segi neuronak astintzen hik dakidan moduan