Nik Eusko Jaurlaritzaren Kulturaren Euskal Kontseiluan (
http://www.kultura.ejgv.euskadi.eus/r46-6614/eu/contenidos/informacion/consejo_vasco_cultura/eu_10358/consejo.html
) ezagutu ditudan dietak xumeagoak dira horien aldean. Bilera nagusia
urtean behin egiten da, eta gero batzordeetako bilerak izaten ditugu. Ni
hiru batzordetan nago. Batzordeetako bilera bakoitzak 2-3 orduko iraupena
izaten du, eta Gasteizen, Donostian edo Bilbon izaten direnez, nik
joan-etorri eta bilerekin goiz osoa galtzen dut, aurretik prestatzen eta
txostenak egiten hartutako lanak kontuan arte gabe. Batzordeetako bilera
bakoitzeko 80 Euro ordaintzen dizkigute, retenzioa egiterakoan momentuan 65
euro iristen zaizkigu, eta gero errenta aitorpenean PFEZ-a errekuperatzeko
aukera izan dezakegu. Goiz osoa hartu eta ustez aholkularitza eta
kontseilaritza espezializatua eskaintzen dugula kontuan hartuta, dieta
xixtrina iruditzen zait niri.

oier.