 Asunto: Re: [eibar] udal kargu politikoen diruak Eibarren
 Para: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak@postaria.com>
 Fecha: martes, 21 de julio, 2015 09:15

 Baina zuek
 ez zarete politikariak, Oier. Beste maila bat da hori!
 Koletadun batek "kasta" esaten die.
 Baliteke gertatzea (eta ziurrenez
 gertatuko da), zuen bileretara doazen politikari
 profesionalak soldata kobratzen egon eta horrez gain dietak
 kobratzea. Zuek amateurrak... amateur zarete, maitasunez
 egiten dituzue bilera eta lan horiek. Por amor al arte
 esaten dena. Hori ez da diruarekin pagatzen, noski.
  (ironia da, ulertzen ez bada)
 Gari
 Oier Araolaza<o...@dantzan.com>
 igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko uztailak 21 09:03):

 Nik Eusko Jaurlaritzaren Kulturaren Euskal
 Kontseiluan (
http://www.kultura.ejgv.euskadi.eus/r46-6614/eu/contenidos/informacion/consejo_vasco_cultura/eu_10358/consejo.html
 ) ezagutu ditudan dietak xumeagoak dira horien aldean.
 Bilera nagusia urtean behin egiten da, eta gero
 batzordeetako bilerak izaten ditugu. Ni hiru batzordetan
 nago. Batzordeetako bilera bakoitzak 2-3 orduko iraupena
 izaten du, eta Gasteizen, Donostian edo Bilbon izaten
 direnez, nik joan-etorri eta bilerekin goiz osoa galtzen
 dut, aurretik prestatzen eta txostenak egiten hartutako
 lanak kontuan arte gabe. Batzordeetako bilera bakoitzeko 80
 Euro ordaintzen dizkigute, retenzioa egiterakoan momentuan
 65 euro iristen zaizkigu, eta gero errenta aitorpenean
 PFEZ-a errekuperatzeko aukera izan dezakegu. Goiz osoa hartu
 eta ustez aholkularitza eta kontseilaritza espezializatua
 eskaintzen dugula kontuan hartuta, dieta xixtrina iruditzen
 zait niri.
 oier.