Desplazemendu gastuetarako dira dietak (lanetik-batzordera, batzordetik
lanera). Eskubidea daukazu lanetik ateratzeko batzordeetara joateko bada.

Zuk diozun moduan, Eibarren edo Eibartik gertu egiten dute lan gehienek.
Kanpoan lan egiten dutenen lantokia oso urruti egon behar da hilero 938
euro gastatzeko desplazamenduan, ezta?

Batzordeburuek 938 euro beharrean, 1250 euro jasotzen dituzte hilero, eta
gobernuko batzarkideek 1400. Hau guztia zinegotzi liberatuak ez badira.

Beste argipenik behar baduzue eskatu. Ondo segi,

igone

IMANOL MAGRO<imanolma...@yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
uztailak 21 12:35):