Berandu nabil, baina emankor! šŸ˜±

Inkestan proposatzen danetako asko da karretera, aparkaleku, bide barri eta
abarrak. Oso gitxi ikusi dot landaretza zaintzian gaiƱian. Dana da
kaletarrori begira. Herrixan berdegunerik ez dakagunez, ba guazen Arrate
aldera.

Lur pribatuetan egin leikez gauzak, baiƱa beti be konsensuz eta lagunduta.

leire

ane saras<anesa...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko urtarrila
24 15:40):