Bai, Eibar da dana. Hasierakua Ipurua da, Fray Mallea. Ahizpan etxe
aurrian.
Baina izan zitekeen Valladolid edo Benidormeko hotel bateko piszinako show
kutre bat.
Bestetik, audioaren egileak gurekin ikasi zeban. Kotxaua! Kuadrilara
bixalduko zeban eta zelan zabaldu dan... Atzo Beasain eta Gernikako lagun
bik bixaldu zesten. Zur eta lur. Hausnartzekoa. Adi ibilo beharra dago zer
eta nola bidaltzen dan eta nora heldu daitekeen. Etika?

Azkenik, El Correoko hau irakurri al duzue? 👇
 "Los jefes de Policía Local de Euskadi critican el baile «fuera de lugar»
de los agentes de #Eibar."
https://www.elcorreo.com/sociedad/jefes-policia-local-20200420221928-nt_amp.html?__twitter_impression=true

Ia zelan amaitzen dan hau dana, sanjuanak balkoian? 😅
Ane

Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com