> Recentemente actualicei o PC a KDE 4.1, e "creo" (fixen algunhas probas e
> parece que si) que trae soporte Hunspell.. polo que temos corrección
> ortográfica (xa a tiñamos antes, mais non estaba de todo actualizada)
> dentro das aplicacións de KDE 4.1..

que distro usas?. En susa, que teoricamente soporta Huspell, non soporta os
dic de OOo a nivel de escritorio. Se me podes confirmar que funciona ben
entendo que non é un problema de KDE senón da build de Opensuse. Nese caso
confirmo o que me dis nos bugs que teño abertos nesta distro.

> O problema está nas ferramentas que aínda non están adaptadas
> ao KDE 4, caso do Kbabel, máis temos lokalize que si que está portado
> a KDE 4 e usa o novo motor de corrección.

e si, Marce explicou moi ben este punto. Kbabel foi enterrado en favor de
Lokalize.

Responderlle a