É sinxelo atopar a inconsistencia, se utilizas Ubuntu e Gnome 2.26.1
claro está.
Se utilizas Debian, que colle a tradución dende os repositorios de
Gnome, pois non atoparás ese erro.

Sistema--->preferencias--->Apariencia--->Instalar e pinchar co botón
dereito sobre o cadro onde se mostran os ficheiros e cartafoles.

Saúdos.
Antón Méixome escribiu: