Grazas Felipe, xa quedou clariño como se nos portan en Ubuntu.
Non hai nada que facer para a saída. Só queda a vía das actualizacións e
aí non sei se alguén sabe como vai o tema.

Cando se completa unha tradución (e se aproba) en Launchpad incorpórase
inmediatamente nas actualizacións para os usuarios da versión? Hai algún
tipo de prioridades nas actualizacións, ou vai ao chou conforme se
producen?.

Antón

Felipe Gil Castiñeira escribiu: