> Non o lin. Pero miña nai!! Irene, estabas durmida ou que?? Os
> tradutores traballamos sobre ficheiros creados automaticamente por uns
> programas que extraen as cadeas traducibles dende o código fonte.
Non creo que faga falta reponder deste xeito; a boa educación é
importante en medios de comunicación como este ou calquera outro.

En tal caso Irene non conta nada que non sexa certo, aínda que é unha
escepción e non unha regra. Poñamos un exemplo:
Sugar CRM tenun sistema de internacionalización baseado en php, maís non
existe nengun xeito de extraer as cadeas con ningún proceso coñececido
co fin de poder utilizar TMX. O traballo fíxose simplemente cun editor
de texto con resaltado de sintaxe; entón podese concluir que os
tradutores e tradutoras algunhas veces traballamos sobre o código. Non
foi o único caso.

Saúdos.

Responderlle a