O Mércores, 14 de Maio de 2008, baleato  escribiu:
> Qué facemos co golfinho? Considerades que é un produto interesante?
Pois mira, non teño mais que ollado por riba as fontes, e sei moi pouco de c++
e cmake, pero semella que non había ser moi difícil independizar a biblioteca
do motor gráfico. I.e., que se podería facer con relativa facilidade unha
extensión para diversos sistemas de revisión gramatical.
> Debemos buscar outras alternativas (compatibilidade con koffice, co vim,
> co gedit... ?
Para mirar o da compatibilidade con koffice, pls mail zack rusin. O correo
está por toda inet.

> ¿ Alguén mirou o código?
Tempo ao tempo. Sería posíbel que alguén fixese un video cun exemplo de uso e
o deixase na rede?

> 1. Valoracións sobre a calidade/ideoneidade/etc do produto
> 2. Proxecións sobre por onde tirar no eido da correción gramatical
Joder, vaia cousa: hai que tirar para ter compr. gram. nas tres grandes
plataformas: win, osx, e freedesktop!

--
Best regards
MV