un dos aspectos importantes do golfiño e que agora mesmo non vai na beta
do openoffice3 e ademais a versión 3 do openoffice.org trae un motor de
corrección gramatical integrado do cal teño a ligazón a documentación da
API:

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Grammar_Checking

E este é o correo dun dos desenvolvedores dicíndome que xa está
integrado desde a primeira versión do Openoffice.org3

"It will be available in 3.0, it was already integrated into the developer
build DEV300_m1.

Currently we only have the API and a dummy "grammar checker" component
that demonstrates how it works. The checking is not triggered by the
application but this can be done by a simple two-line basic macro."

igual o interesante sería mirar de "portar" as regras gramaticais para o
corrector integrado de OOo, xa que nos daría
moito mellor rendemento e evitariamos problemas de non vai en linux,mac
ou o que sexa.

Eu aínda non tiven tempo de mirar o que hai e se o motor de corrección
pode ser útil para o noso idioma debido as características do mesmo...

Alguén cos coñecementos lingüísticos necesarios si lle puidera botar un
ollo...

mvillarino escribiu: