> eh?.
>
> non serían:
>
> *ligabel, sen til. En todo caso, existe?. Existe 'ligar', pero a acción de
> ligar exprésase mellor coma 'combinable', 'xuntable' ou 'suxeitable'
> *interpersoais, xa que non é 'personal' senón 'persoal'

Esta semana collin e empecei a escribir palabras ó chou e xa levo máis
de 5000. Polo nadal miro de coller os diccionarios que teño e empezar
a escribir palabra tras palabra a ver que me di o corrector. Enviovos
a lista das que non acepta ou que acepta pero me parecen raros ou non
entendo despois das festas (estou sen conexión).

Por certo, non estou seguro de todo (esta cabeciña miña!) pero creo
que "nadal", "plus" e "noraboa" non os acepta.