Non sei se o entendín ben, pero penso que Suso, non está a ler estas
mensaxes...

 Outra pregunta: é posíbel ter a priori unha estimación do número de horas

From: suso <suso.bale...@gmail.com>
Date: 2010/3/5
Subject: [Galician] [suso.baleato en gmail.com: Open relief at GL team]
To: galician en mozdev.org
Boas,

Quedo pendente de que me indiquedes o correo da persoa que escollades
como coordenadora para notificarllo á comunidade Mozilla de cara a
facilitarlle a súa integración inicial nela.* Lembrade indicarmo no meu
 enderezo de correio, pois con esta mensaxe despídome desta rolda dando
fin á miña participación nela até que resultara propício voltar.*

Desfrutei moito con esta experiencia que lle recomendo a calquera con
ganas de aprender, viaxar e conocer xente. Para calquera cousa que
precisedes poderédesme atopar na plataforma de galeguización, g11n.net

Saúde e liberdade,