Hola, algú sap què passa a les antenes dels dipòsits de Sant Hipòlit, fa dies que no van. Salutacions i gràcies Albert
_______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
