Això no tindrà quelcom a veure amb els problemes a Vinyoles que vaig comentar fa uns dies??
Toni ----- Original Message ----- From: jordi matavacas codina To: [email protected] Sent: Tuesday, November 08, 2011 7:47 PM Subject: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit Hola a tots, A mes del trasto del puntas, tambe hi ha un problema amb un trasto dels diposits de sant hipolit que no l'hi funciona l'enllaç amb els diposits de la gleva, aixo fa que tota la gent que esta conectada als diposits de la gleva no els hi funcioni, aixo ho estem mirant amb en xevi Al puntas dema a la tarda hi passo a fer-hi un reset. ------------------------------------------------------------------------------ Date: Tue, 8 Nov 2011 14:49:59 +0100 From: [email protected] To: [email protected] Subject: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit Hola Albert, el problema esta al puntas, hi ha un trasto que no respon, es un ap i es just el trasto que enllaça amb el proxy. Jo provaria d'anar al puntas i demanar que li treguin la corrent un moment a veure si aixi respon. --------------------------- Enviat des del mobil! Miquel Martos --------------------------- El 08/11/2011 12:50, "[email protected]" <[email protected]> escribió: Hola, algú sap què passa a les antenes dels dipòsits de Sant Hipòlit, fa dies que no van. Salutacions i gràcies Albert _______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris _______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris ------------------------------------------------------------------------------ _______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
_______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
