Aquest matí he vist que ja tornava a estar enllaçats SHVDiposits capa a cada 
costat.
Merci Xevi i Jordi !



----- Missatge Original -----
> De: "Xevi Torres" <[email protected]>
> A: [email protected]
> Enviat: Dijous, 10 de Novembre 10el 2011 16:07:47
> Assumpte: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit
> 
> Solucionat el supernode de SHVDiposits. La caixa "estanca" on estaven
> els PoE tenia els taps foradats i amb la pluja havia fet malbé el
> material de dins.
> 
> El tema del Proxy del Puntas en Jordi intentarà passar aqueta tarda a
> fer un reboot.
> 
> 
> Xavier Torres
> 
> -----Mensaje original-----
> De: [email protected]
> [mailto:[email protected]] En nombre de Ramon
> Amblàs
> Enviado el: martes, 08 de noviembre de 2011 21:18
> Para: [email protected]
> Asunto: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit
> 
> Avui a la tarda he estat a casa del meu pare a Masies de Voltregà que
> fa dies que no pot conectar als dipòsits de la Gleva.
> Falla l'enllaç entre DipLaGleva i DipSHV, també falla entre Puntàs i
> DipSHV, potser no hi ha llum als DipSHV o es necessita un reboot.
> 
> He anat al Puntàs però estava tancat, a anat a l'Ajuntament de SHV
> per veure si es podia anar a verificar/rebotar DipSHV però m'han dir
> que no hi havia el cap de la brigada, que els truqui demà.
> 
> Jordi, hauràs trobat un parell de trucades perdudes meves al voltant
> de les 17:00, era per mirar a veure què s'hi podia fer.
> Si puc fer alguna cosa aviseu, sisplau.
> 
> Merci !
> 
> 
> 
> 
> ----- Missatge Original -----
> > De: "jordi matavacas codina" <[email protected]>
> > A: [email protected]
> > Enviat: Dimarts, 8 de Novembre 8el 2011 19:47:38
> > Assumpte: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit
> > 
> > 
> > 
> > Hola a tots,
> > 
> > 
> > A mes del trasto del puntas, tambe hi ha un problema amb un trasto
> > dels diposits de sant hipolit que no l'hi funciona l'enllaç amb els
> > diposits de la gleva, aixo fa que tota la gent que esta conectada
> > als diposits de la gleva no els hi funcioni, aixo ho estem mirant
> > amb en xevi
> > 
> > 
> > Al puntas dema a la tarda hi passo a fer-hi un reset.
> > 
> > 
> > 
> > Date: Tue, 8 Nov 2011 14:49:59 +0100
> > From: [email protected]
> > To: [email protected]
> > Subject: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit
> > 
> > Hola Albert, el problema esta al puntas, hi ha un trasto que no
> > respon, es un ap i es just el trasto que enllaça amb el proxy.
> > Jo provaria d'anar al puntas i demanar que li treguin la corrent un
> > moment a veure si aixi respon.
> > ---------------------------
> > Enviat des del mobil!
> > Miquel Martos
> > ---------------------------
> > 
> > El 08/11/2011 12:50, " [email protected] " <
> > [email protected] > escribió:
> > 
> > 
> > 
> > Hola, algú sap què passa a les antenes dels dipòsits de Sant
> > Hipòlit,
> > fa dies que no van.
> > 
> > Salutacions i gràcies
> > 
> > Albert
> > _______________________________________________
> > guifi-usuaris mailing list
> > [email protected]
> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> > 
> > 
> > _______________________________________________ guifi-usuaris
> > mailing
> > list [email protected]
> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> > _______________________________________________
> > guifi-usuaris mailing list
> > [email protected]
> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> > 
> 
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> 

_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a