Hola Albert, el problema esta al puntas, hi ha un trasto que no respon, es
un ap i es just el trasto que enllaça amb el proxy.
Jo provaria d'anar al puntas i demanar que li treguin la corrent un moment
a veure si aixi respon.

---------------------------
Enviat des del mobil!
     Miquel Martos
---------------------------
El 08/11/2011 12:50, "[email protected]" <
[email protected]> escribió:

> Hola, algú sap què passa a les antenes dels dipòsits de Sant Hipòlit, fa
> dies que no van.
>
> Salutacions i gràcies
>
> Albert
>
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>
>
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a