Solucionat el supernode de SHVDiposits. La caixa "estanca" on estaven els PoE 
tenia els taps foradats i amb la pluja havia fet malbé el material de dins.

El tema del Proxy del Puntas en Jordi intentarà passar aqueta tarda a fer un 
reboot.


Xavier Torres

-----Mensaje original-----
De: [email protected] 
[mailto:[email protected]] En nombre de Ramon Amblàs
Enviado el: martes, 08 de noviembre de 2011 21:18
Para: [email protected]
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit

Avui a la tarda he estat a casa del meu pare a Masies de Voltregà que fa dies 
que no pot conectar als dipòsits de la Gleva.
Falla l'enllaç entre DipLaGleva i DipSHV, també falla entre Puntàs i DipSHV, 
potser no hi ha llum als DipSHV o es necessita un reboot.

He anat al Puntàs però estava tancat, a anat a l'Ajuntament de SHV per veure si 
es podia anar a verificar/rebotar DipSHV però m'han dir que no hi havia el cap 
de la brigada, que els truqui demà.

Jordi, hauràs trobat un parell de trucades perdudes meves al voltant de les 
17:00, era per mirar a veure què s'hi podia fer.
Si puc fer alguna cosa aviseu, sisplau.

Merci !




----- Missatge Original -----
> De: "jordi matavacas codina" <[email protected]>
> A: [email protected]
> Enviat: Dimarts, 8 de Novembre 8el 2011 19:47:38
> Assumpte: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit
> 
> 
> 
> Hola a tots,
> 
> 
> A mes del trasto del puntas, tambe hi ha un problema amb un trasto
> dels diposits de sant hipolit que no l'hi funciona l'enllaç amb els
> diposits de la gleva, aixo fa que tota la gent que esta conectada
> als diposits de la gleva no els hi funcioni, aixo ho estem mirant
> amb en xevi
> 
> 
> Al puntas dema a la tarda hi passo a fer-hi un reset.
> 
> 
> 
> Date: Tue, 8 Nov 2011 14:49:59 +0100
> From: [email protected]
> To: [email protected]
> Subject: Re: [guifi-usuaris] Antenes dipòsits Sant Hipòlit
> 
> Hola Albert, el problema esta al puntas, hi ha un trasto que no
> respon, es un ap i es just el trasto que enllaça amb el proxy.
> Jo provaria d'anar al puntas i demanar que li treguin la corrent un
> moment a veure si aixi respon.
> ---------------------------
> Enviat des del mobil!
> Miquel Martos
> ---------------------------
> 
> El 08/11/2011 12:50, " [email protected] " <
> [email protected] > escribió:
> 
> 
> 
> Hola, algú sap què passa a les antenes dels dipòsits de Sant Hipòlit,
> fa dies que no van.
> 
> Salutacions i gràcies
> 
> Albert
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> 
> 
> _______________________________________________ guifi-usuaris mailing
> list [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> 

_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a