Hola!
A un concret lloc, hem farà falta montar un o dos clients en una antena
troncal de un supernode hibrid, i tinc unes dudes.
La antena (nanobridge) l'he de deixar en AP-WDS, o canviarla a AP i l'altra
troncal a client?
Al mikrotik tinc clar com fer-ho, pero les nanos tinc la duda.

Moltes Gràcies!
SAX!


-- 
http://blog.nosekefik.com



 Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari
Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a