Hola! A un concret lloc, hem farà falta montar un o dos clients en una antena troncal de un supernode hibrid, i tinc unes dudes. La antena (nanobridge) l'he de deixar en AP-WDS, o canviarla a AP i l'altra troncal a client? Al mikrotik tinc clar com fer-ho, pero les nanos tinc la duda.
Moltes Gràcies! SAX! -- http://blog.nosekefik.com Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario
_______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
