No s'hauria de fer si mes no un mail explicatiu de la situació en plan
formal i envia-lo a tots els usuaris i als instal·ladors perque sàpiguen amb
el que es poden trobar. Que ho puguin penjar a la botiga i pèrque els
usuaris que no sona  la llista se n'assabentin.

Tot ia ixi proposo que s'informi d'aquesta situacio a tots els propietairs
de proxys perque canviin al seva ADSL( a on puguin) a una companyia que no
prohibeixi en el seu contracte la compartició de l'adsl. Que els quedi clar
que si es fiquen amb guifi l'unic que aconsegueixen es perdre clients.

El 5 / octubre / 2009 15:34, Adrian Capel <adrianca...@gmail.com> ha escrit: