Si telefonica o Iberbanda truca als usuaris i diu aquestes coses a mi em donà
la sensació de que guifi.net ja no son quatre matats amb 4 antenes i comencen
a tindre por del que podem arribar a fer....i mes al veure lo de la
fibra......

Tenim que anar amb compte per que posar als usuaris en contra de guifi foten-
lis por al cos es una tàctica molt rastrera pero que sol funcionar :(