Celebro que comentis això, perque he creat 3 videos més, que jo no
publicaria fins que sapiguem del cert que no he dit cap animalada.

   - primers passos per crear un AP a Guifi.net (v1.2)
   <http://www.youtube.com/watch?v=8Acz00h_5L4>
   - primers passos per connectar a un AP amb Guifi.net (v1.0)
   <http://www.youtube.com/watch?v=YsBWSyBvNdA>
   - primers passos per registrar un proxy amb Guifi.net (v1.0)
   <http://www.youtube.com/watch?v=oQrz9snKeN0>

Espero que els trobeu interessants. Pero, sobretot que m'envieu les vostres
crítiques