Al meu entendre a guifi ens fa falta algun expert en classificació de la documentació i la eina que s'utilitza es el de menys ja que les coses es poden fer malament amb la eina que sigui.

Seria interessant que algú que en sàpiga de veritat ens doni les pautes per anar classificant la documentació i mica en mica anar-ho fent i desenvolupant les eines sobre el drupal que facin falta.

Per exemple, en la meva opinió el vídeo es el suport de transmissió de la informació, que no es precisament un dels index que s'utilitzen per buscar una cosa.

Si busques una presentació en video, primer busques a presentacions i després a vídeo no al reves. Encara que també algú pot buscar tots els vídeos que hi hagin a guifi i que siguin presentacions.

El index principal tindria que ser el mes habitual i després utilitzar les paraules clau per fer recerques mes exhaustives.

Seguin aquest raonament jo posaria el vídeo en el apartat que toqui i en tot cas en el propi titol posar un: (video) que identifiqui el suport. tambe es pot posar (diapos) o (àudio) o (text).

El Drupal ens permet fer moltes coses, una cosa interessant seria fer una pàgina tipus per els continguts de vídeo que sigui facil enllaçar-lo i amb unes paraules clau o taxonomies que identifiquin el contingut.

Això permetria que es pugues fer una llista de tots els continguts fets amb el tipus vídeo i si es vol fer recerques per les taxonomies.

Actualment les taxonomies estan antiquades, no se si algu l'has fa servir excepte el "noticies guifi.net", caldria enfocar-les a les coses mes generals que realment s'estan aportant.

Podríem obrir un fil a gcom per veure entre tots la forma de classificar els documents.

Peró com tot el més important es que el que posa el contingut seleccioni les paraules claus de forma correcte.

Eduard.

Eloi Rebes escribió:
tenen les opcions CreativeCommons, i tant, i jo ja ho he especificat
als meus videos,

el k demano, es posanse dacord amb el titol de l'apartat, i com ho
pengem dins la web,

p.e. una opcio...:
  documentacio:
       "documentacio en video" (o altre nom)
              Presentacions
                   Presentacio a la UPC
              Tallers
                   Volcanica 2009

El 30 / octubre / 2009 13:35, Juane Puig <juan...@gmail.com> ha escrit:
I ... no és "perillòs" pel tema de copyright, que tot ho volquem allà al
grangermà?
Tenen opció de Llicencies CC a blip.tv?