em sembla molt bona idea...  he estat mirant, i permet fins a 300mb,
és una dada important... els videos k pujo jo son de 500 i 700 o
mes... de xerrades de hora i mitja... i nose si traduir tota la
xerrada...
pero es bo k ho coneguem i si ho aportem a la documentacio es bo saber
k hi han diferentes opcions  per muntar videos i documentar millor el
material.

El 30 / octubre / 2009 14:13, Josep Vives <josep.vi...@gmail.com> ha escrit: