Jo penso que el blog i les notiticies no han de ser el que hi ha a la
portada.

A la portada hi ha d'haver info en plan senzill del tipus:

-Do it yourself

-How to

I en varis idiomes, i texte pero també multimedia (video). Cada cop es mes
important el video. Tothom fa això avui dia. Mireu la pàgina de qualsevol
software, hardware o nova aplicacio.

Taxonomies?. Millor folksonomies, tagging, mes facil de mantenir i mes
eficient indexant.

No tenim canals a youtube o bliv.tv?. Doncs ja tardem massa ;)

[Passem la discussió a guifi-com, okis?]
Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com

http://www.cibersociedad.net