el cas es k si esta al youtube, a traves de un usuari o un canal, esta
be, pero el k crec important és enllaçar el video per tenirlo recollit
a la web, k no s'hagi d'anar a cada tipus de video-hosting i buscar si
hi ha algun video de guifi...
jo mateix vaig verue una bona opcio el blip.tv, perk encara k no
permeti pujar mes d'1Gb, si ho envies en format flv es directe i a mes
ho pots enviar per ftp. Vui dir k un cop pujat, despres miro a buscar
i em trobo k hi han altres videos com el meu de guifi i a mes de tipus
tallers!!  si no ho arribo a provar ni ho sabia k nhi han...

 es mes aixo, un cop pujat a qualsevol video-hosting despres
enllaçarho a un apartat dins la web

El 30 / octubre / 2009 13:22, Josep Vives <josep.vi...@gmail.com> ha escrit: