Miquel i tu ho permets... a veure si prens mesures, aixo en ''Can Pixa''.

Vigilem a qui se li donen permisos administratius Miquel, jo no veig normal
aquesta actitut, desafiant i dominant, que es aixo de canviar noms de zona
''por la cara'', fins aqui hem arribat.

Salutacions

Ricardo

El 14 de noviembre de 2010 11:42, Miquel Martos
<miquelmar...@gmail.com>escribió:

> No s'ha decidit enlloc aquest canvi. l'usuari "yoques" ho ha fet pel seu
> compte.

> "discussió"

> s'hauria

> nord,
> fa

> Algunas

> en
> atributos

> en

> Miquel Martos

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet