Jeg tror, jeg vil grave min GPS frem i week-enden og afprøve metoden. Jeg
er ikke klar over om den kan logge hastigheder med et tilstrækkeligt kort
tidsinterval.....vi får se.
<
Med en Garmin 12L og en seriel forbindelse til en computer kan du logge
positionen hvert sekund, men da usikkerheden på hver positionsbestemmelse
er mindst ca 5 meter, og da rohastigheden er ca 2 m/s, så bliver der en
uacceptebel usikkerhed.

Det vil nok være noget bedre at filme kajakken i et svømmebassing med en
målestok som baggrund. Man kunne bruge et videokamera eller et
stillbilledkamera, som kan tage en serie billeder indenfor et lille
tidsrum.

mvh
Anders Heerfordt

Besvar via email