Segala sesuatu yg diciptakan tergantung kepada Pencipta. Manusia dicipta
dengan akal budi, kebebasan, hak, hati nurani dsb dalam diri manusia untuk
dipergunakan sebaik mungkin. Tapi jangan letakkan akal budi sebagai yg
"berkuasa" atau lebih tinggi dari Sang Pencipta. Yang terbatas jangan
diletakkan lebih tinggi dari yg Tidak Terbatas.

Cheers,
Gde