Doncs que voleu que us digui... jo durant molts anys xerrava per la emissora de rÃdio dins del cotxe i MAI, m'havien dit res. Ara amb els mÃbils no ho puc fer, perquà ho han prohibit, donat que hi ha molta gent irresponsable al volant incapaà de tenir una conversa i conduir a la vegada (es mig bloquegen), perà tot i aixÃ, atenen les trucades quan sona el mÃbil. Total... prohibicià per a tots, per a lo que acabem pagant justos per pecadors... que hi farem!

Sobre el tema de la cigarreta, n'estic d'acord amb que es prohibeixi. Encara Ãs mÃs caÃtic que agafar el mÃbil, (que si encenedor, cendrer, que no et caigui la cendra al damunt)... i per no comentar ja la marranada que molts fan de tirar les cendres per la finestra, deixant "maco" al motorista que hi passi pel darrera.

----- Original Message ----- From: "Josep M Puig" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, February 15, 2005 7:05 PM
Subject: Re: Re[2]: [Internauta] Quina en busquen ara?

Hola,

Pere, jo crec que estem mÃs d'acord que no pas en contra. Amb el meu
comentari no volÃa dir pas que trobo raonable aquesta mesura en
estudi, la del cigarret, de fet la trobo estÃpida. El tema del mÃbil
ja em resulta mÃs preocupant.

Com molt bà dius, cal comenÃar per veure l'inici del problema, el
sistema d'obtencià del permÃs de conduÃr que tenim actualment. Ãs un
trÃmit administratiu amb moltes mancances prÃctiques, que no garanteix
un bon aprenentatge en la conducciÃ. Ara comenten que a partir del mes
d'octubre modificaran l'examen teÃric, on hi haurà una presÃncia mÃs
gran de preguntes sobre seguretat vial. Un altre pegat.

Per a mà hi ha molta hipocresÃa en aquest tema. Per quà continuen
gastant diners en campanyes mil.lionÃries per evitar accidents, si
aquestes sÃn incapaces d'influÃr en els elements mÃs perillosos? Per
quà no inverteixen mÃs diners en millorar la qualitat del procediment
d'obtencià del permÃs? Per quà no fan aixÃ?

http://www.racc.es/index.racc/mod.serviciosHome/mem.estext/tmp.conduccionsegura/chk.74349e386990a88586dbe560862a2b9b.html

Si heu anat a Cursos per a particulars, haureu vist un programa pensat
per proporcionar experiÃncia sobre les situacions que ens podem trobar
a la carretera, a la realitat, i que ha de servir per dominar el
vehicle en situacions de perill.

Segurament heu vist per tv uns cursos de conduccià econÃmica, que
estan subvencionats pel Ministeri de ÂFoment? (no ho recordo
exactament). El curs val 60â perà l'interessat nomÃs paga 24â.

Per quà tot aixà no s'inclou com a continguts de la part prÃctica de
l'obtencià del permÃs?

De moment ho deixo aquÃ, perque no surti un missatge llarguissim.

Salutacions
Josep Maria